Sunday, June 11, 2006

world cup

Počelo je!
Sećam se Italije '90... To je bilo moje prvo svetsko prvenstvo. Imao sam 8 godina i toliko sam upijao utakmice da se i danas sećam dosta detalja..
Prošli smo grupu... Mateus nam zagorčao život, al ipak Kolumbija i Emirati nisu toliko jaki..
Onda Španija... Dva predivna gola Piksija Stojkovića... Ne sećam se da sam posle ikad video da je neki naš igrač dao lepše golove od tih.
Onda Argentina. I čuveni penali. Šta reći.. Valjda nismo imali sreće. Nisu ni Argentinci u finalu protiv Švaba. A mnogo bi bilo da jesu :) . Penal im je došao glave.

Ameriku '94 pamtim po Bebetu i Romariju i naravno po Robertu Bađu i čuvenom promašenom penalu u finalu. I ništa više. Valjda zbog toga što je bio rat, pa su mi sećanja iz tog perioda malo čudna..

Onda dolazi Francuska '98.
Gledao sam sve utakmice do polufinala. I onda se razbolim. Dobijem mononukleozu i završim u bolnici. A tamo nema televizora. Aaaaaaaaaa. Strašno. Sećam se da sam pitao doktora kad je ujutru došao da me obiđe.. i da mi je rekao za Francuze. Bilo mi je žao Brazila. Njih sam oduvek voleo. Naši standardno dobri :) Mijatova prečka iz penala i gol Davidsa u 93 minutu su bili dovoljni za povratak kući.

Koreje i Japana '02 skoro da se i ne sećam.. Znam se da su Senegalci dobili Francuze, da su Korejanci daleko dogurali, Turci isto, da su Brazilci dobili Švabe u finalu i da je Ronaldo bio najbolji. i to je to.

I sada konačno Nemačka '06. Lepo je počelo. Od 7 utakmica gledao sam 4 cele, ostale po malo. Od naših očekujem da pobede Holandiju sutra. Ako njih ne dobijemo mislim da nemamo šta da tražimo dalje. Realno smo bolji. Sa Argentinom će biti gusto, ako izvučemo remi biće ok. Obale Slonovače se najviše bojim. Jesu izgubili danas od Argentine, ali su pokazali da znaju jaako dobro da igraju.
Drago mi je da ovaj put nemamo neke velike zvezde u timu kao ranije. Čini mi se da su momci složni. Da znaju da igraju su pokazali u kvalifikacijama. Sad je samo bitno da budu hladnih glava. Bez ikakvog straha da udju u duele. I sve će doći na svoje mesto. Petko je strašan lik. Verujem u njega da ih je dobro pripremio.

I jedan link za kraj :)
http://www.largestonlinestadium.com/fan/damjan
oduvek su me kreativni ljudi oduševljavali. Likovi koji su pravili ovaj sajt su mnoogo dobri. Svaka im čast.

Pridružite se ljudi. Da navijamo :)

No comments: